søndag den 8. januar 2012

Forspildte chancer er ikke til at spøge med..

med lukkede øjne og en enkelt sang på repeat 
lader jeg tankerne føre mig derhen, hvor de oftest befinder sig
de standser ved dig

smilet breder sig på mine læber
ved mindet om en aften i København, der ændrede min måde at se verden på
takket være dig

før jeg mødte dig
vidste jeg ikke hvordan følelser kunne lege tagfat med fornuften
jeg er forelsket i dig

jeg elsker at mærke
dine arme om min krop og høre dine hverdagsfortællinger få liv
at lægge mig tæt ind til dig

fortællingen om ”dværgen og hvalen”
får mig altid til at tænke på smukke tider uden sorger og problemer
en tid med dig

dit smukke ansigt
og din fantastiske humor, er det der kan få en grå dag til at lysne
jeg må se dig

jeg føler mig heldig
over at have mødt dig, og fortryder inderligt den dag jeg mistede dig
jeg savner dig


Hvor ville jeg ønske jeg kunne blive din svane igen.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar