onsdag den 8. juni 2011

Altid og uanset

Jeg kan altid se dit ansigt for mig,
uanset hvor jeg er

Jeg kan altid forestille mig din krop,
uanset hvad jeg foretager mig

Jeg kan altid fornemme dit nærvær,
uanset hvor langt væk du er

Jeg kan altid høre dit grin,
uanset hvor stille her er

Jeg kan altid mærke din arme om mig,
uanset hvor alene jeg er

Jeg kan altid grine i dit selskab,
uanset hvor nedtrykt jeg er

Jeg kan altid føle dine kys mod min hud,
uanset hvor længe der er gået siden sidst

Jeg kan altid smile med dig,
uanset hvad andre tænker

Jeg kan altid opfange duften af dig,
uanset mængden af dufte

Jeg kan altid gennemskue dit humør,
uanset hvilke ord du bruger

Men jeg kan ikke forestille mig mit liv uden dig,
uanset hvor meget jeg forsøger..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar